vrijdag 3 mei 2013

Acrylnagels

                    Hee!


Ik heb dinsdag (Koninginnedag) acrylnagels laten zetten door mijn vriendin haar moeder.
Haar moeder zit nu in de opleiding van het zetten van acryl en gel nagels en mijn vriendin vind daar niks aan, en ik wel dus kon ik wel even een proefpersoon zijn.
Ik heb van mezelf zeer slappe nagels die scheuren en afbreken dus ben ik heel erg blij met mijn acrylnagels!
Hier komen wat foto's








Ik heb ze zoals je kunt zien niet erg lang, maar ze zijn lang genoeg voor mij.
Ik heb namelijk lenzen waardoor ik niet al te lange nagels kan hebben want dan kan ik mijn lenzen kapot maken.
mening over het zetten en info; 
Ik vond het wel lang duren maar het kan nog veel sneller maar omdat mijn vriendin haar moeder in opleiding is kan ze het nog niet zo heel snel, verder vond ik dat ze super aardig was en ze legde ook dingen uit over wat ze ging doen zodat ik ook wist waarmee ze bezig was, ook was ze erg hygiënisch wat ik erg goed vond en ze heeft voordat ze begon sommige dingen schoongemaakt en gedesinfecteerd .
Ik vond het vijlen het minst prettig want de acrylnagel moet zo worden gevijld dat er niet overal hobbels en bobbels zit, dat vond ik niet erg prettig.
Verder ben ik heel erg blij met de acrylnagels.
Acrylnagels in een nagelsalon duurt ongeveer 2 uur, ligt eraan waar je heen gaat.
De prijs bij een nagelsalon is meestal ook ongeveer tussen de 20,- en de 40,-. 
Acrylnagels blijven ongeveer 3 weken zitten. 
Ik heb de acrylnagels zonder extra laagje gedaan zodat ik als ik wil er ook nog met gewone nagellak over heen kan lakken.

Wanneer mijn vriendin haar moeder met de opleiding is geëindigd dan ga ik misschien de naam weggeven als ze dat wil zodat als jij acrylnagels wil dat je misschien naar haar kan.


Doeii! 
Hopelijk vond je dit artikel leuk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten