donderdag 16 mei 2013

Daily Make up

                  Hee!

Vandaag laat ik mijn dagelijkse make up zien.
Als ik naar school ga draag ik meestal geen foundation omdat ik daar niet genoeg tijd voor heb.













Dat zijn de producten die ik gebruik in mijn Daily make up routine. 

Alle producten onder elkaar; 
Hema;
foundation (3,00) 
sponjes (set van 2  volgensmij 1,- )
Hema soft eyeliner ( 2,- ? )

Action ;
wimperkruller (1,-)
foundationpoeder (1,- ? )  
mascara  (1,- )
lipcare 

Elf ; 
concealer (1,- ) 
foundation kwast (1,- ) 

Kruidvat ; 
Essence jumbo duo eyepencil ( in de kortingsbak 1,-)  
Rimmel scandaleyes (12,- )
Essence stay matt (1,89 ? )

DA; 
coverstick ( heb hem gekregen weet de prijs niet) 

Alles met ? erachter weet ik niet meer zeker. 

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden! 

liefs, Angela










Geen opmerkingen:

Een reactie posten