vrijdag 31 mei 2013

instagram

maandelijkse instamoment!
                                                          Alle foto's van de maand; Mei!

hihi mijn ontbijt vanmorgen!

een tekening voor mijn beppe #moederdag

nailarts 

big present for my grandma <3

wolf 

dreams 

bestelling papapa!


weheartit


pinquin

biocura mascara en lipstick

nagellak #festival #kruidvat

nieuwe vijlen 

zonnetje!

bij de mac met mijn vriendin ;D

me ;D 

nail art

verbrandt -.-

andere hand nail art

DIY- ringenhouderdoosje

LOL you think i care

nail art 


Huiswerk..

me again, voor feestent


geshopt!

milkshake <3

dottingtools

mijn laatste pen ging dood..

pakketje china!

aan het bloggen

tv watching

catrice nagellak 

little drawing

agenda, huiswerk

new shoes!


Dit waren de foto's van deze maand!
helaas wouden ze niet allemaal op goeie volgorde, wat ik erg jammer vind!
Als je nog iets over een foto of iets anders wilt weten, laat een comment achter!
ik heb niet bij elke foto iets neergezet, omdat ik dan niks wist of,
omdat ik het wel duidelijk vond!
mijn instagram; rotweiler_x

liefs, Angela 

1 opmerking: