donderdag 4 juli 2013

action eyeliner

Hee!

Vandaag heb ik een review voor jullie over de action waterproof eyeliner!
Lees snel verder om te weten wat ik er van vind!


Dit is hem, de naam is een beetje vervaagd

een swatch

dit is hem op mijn waterlijn

Van dichtbij zie je dat hij een beetje korrelt in je onderste wimpers,
voor dat er een reactie overkomt, Ja ik heb lenzen


Ik vind de eyeliner goed, maar hij is absoluut niet waterproof.
Hij is met een beetje water heel snel vaag en grijs.
Door het knipperen vervaagt hij niet erg snel dus dat is erg handig!
Ik geef deze eyeliner een 6 omdat hij gewoon niet super is, en niet doet
wat hou zou moeten doen.

Ik hoop dat jullie dit  een leuke review vonden!

Liefs, Angela

1 opmerking:

  1. Op je waterlijn ziet hij er wel prachtig uit! Ik heb er ook van de Action maar ik gebruik ze niet zo vaak omdat ik de andere merken toch wat fijner vind x

    BeantwoordenVerwijderen