maandag 29 juli 2013

catrice palette review

Hee!

vandaag heb ik een review over een catrice palette,

Dit is het palette, ik heb hem in de kortingsbak gevonden voor 2,50

Hij is van de limited edition Hip Trip

naam; Cosnova

dit zijn de kleurtjes, totaal 6 kleuren

een donkerblauw en een lichtblauw

een groen met oranje vlekjes? en roze met lichtroze vlekjes als je goed ziet.

een bruin en een beige/lichtbruin

swatches van de donkerblauw, licht blauw en groen.
Zoals je kunt zien is groen bijna niet te zien.


en de swatches van de roze, bruin en de lichtbruin/beige

Zoals je kunt zien zijn de kleuren niet goed gepigmenteerd,
erg jammer..
Op de foto zie je ze ook duidelijker dan in het echt met de swatches.
Ik kan hier niet veel over vertellen behalve dat het geen goed palette is.
Ik raad hem zeker niet aan, wel misschien als je een klein nichtje hebt,
die graag met make up speelt dan is dit wel leuk en grappig.
Ik geef dit palette een 5 omdat hij gewoon niet goed is,

Dit was mijn review, hopelijk had je er wat aan!

liefs, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten