woensdag 31 juli 2013

eveline cosmetics

 Hee!

Vandaag heb ik een review voor jullie over de Eveline Cosmetics Volume mascara

De verpakking is erg mooi, en chic vind ik.

Het borsteltje, hij is wat dunner in het midden.

Dit is de mascara op mijn wimpers,

Fail ; concealer steepje onder mijn oog ;o

zoals je kunt zien klonter de mascara niet.

Ik vind deze mascara erg fijn, en ben erg blij dat hij bij de vipbox zat!
hij maakt mijn wimpers mooi lang, en met een mooie volume boost.
Ik geef deze mascara een 8 omdat ik een min puntje heb,
het borsteltje is niet erg stevig, erg jammer ..

Dit was mijn review over de mascara,
Wat vind jij van de mascara?

Liefs, Angela

1 opmerking:

  1. geeft echt een mooie volume aan je wimpers ! misschien tijd om t ook is te gaan uitproberen ! xox

    BeantwoordenVerwijderen