zondag 14 juli 2013

New lay out & header

hello!

Ik heb een nieuwe header en lay out!
de header is een tijdelijke of jullie moeten hem prachtig vinden!
en de achtergrond is meer in mijn persoonlijkheid.
want ik ben een meisje die erg veel tekent en doodle tekent.
doodle? doodle zijn kleine tekeningetjes die je ook wel in je schriften op school doet.

Ik heb geen tot weinig van mijn tekeningen op de computer staan maar ik heb er wel 1

en dat is deze, zoals je kunt zien is hij niet perfect.
Ik wil heel graag op een tekencurcus maar die is hier niet vlakbij.. ;c

Welke header wil JIJ?
deze die ik nu heb of...



Wat vind jij van de nieuwe lay out?
extra vraagje; wat vind je van mijn tekening?

liefs, Angela

1 opmerking:

  1. ik vind de header hier in het artikel een stuk mooier, ik zou die nemen. En je tekent erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen