vrijdag 12 juli 2013

Revieuw biocura oogmake up verwijderaar

Hee

Vandaag heb ik een revieuw van de Biocura oogmake up verwijderaar,
Ik had hem gekocht bij de aldi, voor minder dan twee euro.

Zoals je ziet zit er Aloë Vera in dit is iets wat natuurlijk is en goed, ook is het parfumvrij.
Erg handig omdat het een oogmake up verwijderaar is.

Dit is de flacon zelf, er zit 250 ML in.

Zie je dat staan in dat vierkantje?

Dit staat er:

Huidvriendelijk dermatologisch bewezen.
Oogvriendelijkheid medisch bewezen.
Geschikt voor contactlenzendraagsters.

Met het gedeelte van contactlenzendraagsters ben ik erg blij,
want ik heb lenzen, en ben bang dat sommige tonics, en verwijderaars
mijn lenzen beschadigen.
Dus dit is een grote YES.

De make up verwijderaar doet het erg goed, en je make up,
gaat er super snel af.
Ik hoef helemaal niet hard te wrijven of heel vaak er over heen.
Ook droogt hij mijn huid niet uit!
Ook is de dop heel erg goed, hij sluit mooi en goed.
hij is 1,39 bij de Aldi
Ik geef deze make up verwijderaar een dikke 9.
Want ik heb geen nadelen!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden!

Liefs,Angela

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook laatst één gehad van de Aldi, maar niet deze. Ik vond hem ook erg fijn x

    BeantwoordenVerwijderen