vrijdag 23 augustus 2013

Relax, music, photo #3

Hee!

vandaag weer een artikel zodat je een beetje kunt rusten!



We begin with the music! 

Ik doe muziek dit keer die ik op het moment luister, 
dus niet het allernieuwste :)



Little mix - Wings 

Auburn- perfect two 
Dit is 1 van de liedjes die ik van haar luister, maar ik vond het niet zo leuk 
om 5000 liedjes van haar te doen, want maybe vind jij haar wel niks ;o 
Maar als je haar wel wat vind, kijk in haar vevo ze heeft leuke liedjes! 

Ellie Goulding - Burn 

LOVE THIS SONG
demi lovato - Made in the USA

Macklemore & ryan lewis - Same love 

Pink FT.  lily allen - True love 

Ik heb nog veel meer liedjes, maar die ken je waarschijnlijk toch al of heb je al op meedere blogs zien voorbijkomen, daarom doe ik die niet. 

Dit was het liedjes gedeelte, Lets go to the pics!

Ik herken dit heel erg! 



haha snap je hem? 

True


ADORABLE






True again! 

verschil; kat en hond! 



Haha dit waren de plaatjes weer! 
Ik hoop dat jullie ze leuk vonden!
en ik hoop dat ik geen dubbele heb laten zien! ;o 

Now we go to the relaxinggzone

waarschijnlijk herken je dit probleem wel ; 
Je gaat op vakantie, en je pakt je spullen laat in, 
waardoor je smorgens voordat jullie weg gaan helemaal stressed heen en weer loopt,
spullen te zoeken en te pakken. 
Als je dan op vakantie bent aangekomen, leeg als eerste je hoofd, 
misschien kun je het ookal in het vervoermiddel waarmee je gaat.
Maar om echt te relaxen lijkt het me het handigst wanneer je op bestemming bent.
Gewoon even relaxen niks doen, even nergens aan denken. 
glas drinken bij je en een snoepje. 
En zo kun je teminste een beetje relaxed door je holiday! 

Ook nog een leuke tip, ga in de vakantie of op vakantie een lekker 
koel en fris masker opdoen! 
en dan een lekker fruitschaaltje erbij om op te eten! 
Yeah! 

Dit was het relax, music, photo artikel alweer!
Tot het volgende relaxende artikel!

Liefs, Angela  




1 opmerking: