woensdag 7 augustus 2013

Tattoo's

Pinterest
Tattoo's 


Het lijkt weer mode te worden tattoo's 
Natuurlijk kan het leuk zijn, 
alleen denk wel na voordat je een tatoeage neemt! 
Voorkom dat je later met een tatoeage loopt die belachelijk is! 

tattoo;bucketlist🌸
Yes, that is a nice tattoo. 
Maar waarom wil je het infinity teken? 
Omdat het in de mode is? 
Of kon je het ookal eerder? 
Voordat je een tatoeage  neemt denkt dan na over, 
waarom dat? omdat het in de mode is?
En dan? als het weer uit de mode is? Dan loop jij met een tatoeage. 
Die je later misschien vreselijk vind. 

Untitled

Denk vooral goed na over de plaats van je tatoeage ! 
Natuurlijk leuk zo'n strikje midden op je arm! 
Maarr... Wat vind je toekomstige baas daarvan?
Mag je op jou werk een tatoeage hebben die je kunt zien?
Of je toekomstige werk? 

Ik wil niet betweterig doen mensen!
Maar ik wil gewoon waarschuwen dat als je een tatoeage neemt,
je goed moet nadenken! 
Want het kan je baan kosten!
Ik zeg niet dat het meteen zo is, maar bij sommige/meeste banen,
mag je gewoon geen tatoeage.

Artikels die wat dingen erover zeggen ; Tattoo vermindert kans op werk
                                     Waarom niet?

Als je me nog steeds niet helemaal snapt, klik dan op waarom niet? hierboven, 
dit is een site en daar vraagt iemand waarom niet?
En er staan veel antwoorden bij :)

Dit was mijn artikel over tatoeages! 
Wil jij later een tatoeage? en zo ja wat voor? en waar?

Ik zelf neem denk ik later geen tatoeages, of hij moet heel speciaal
en belangrijk worden.

Liefs, Angela 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten