vrijdag 13 september 2013

Casuelle Colour changing nailpolish

Vandaag heb ik een nagellak van de intertoys!
Een colour changing nagellak!
Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!


Dit is hem, hij is blauw paars.
Het lakje dekt in 2 laagjes, 
en lakt fijn. 

Ik vind het flesje zelf erg leuk! 

kleur; # feel like midnight sky

Dit is mijn pinkie, hij verandert snel en langzaam verschilt per nagel. 

Helaas kreeg ik het echt SLECHT op de foto. 
Zoals je waarschijnlijk wel ziet. 

In het echt is het wel wat duidelijker gelukkig! 





Warm word blauw, koud word paars. 



Beide handen. 

Ik vind deze nagellak erg fijn. 
Korte nagels? Maakt niets uit, mijn moeder heeft geen lange nagels ze heeft, 
erg korte en mijn moeder kreeg ook gewoon een kleur verschil. 
Ik raad hem dus aan. Voor korte en lange nagels! 
Hij is 2,50 en te koop bij de intertoys. 

Wat vind jij van deze nagellak? 

liefs, Angela 

1 opmerking: