zaterdag 21 september 2013

Genomineerd voor de Liebster award!

            

Ik ben genomineerd! 
Lees snel verder om te kijken of ik jou heb genomineerd!
Ten eerste wil ik Janique van http://beautysmoothiex.blogspot.nl/ erg bedanken!
Zij is degene die mij heeft genomineerd!

Hoe werkt het? 

Liebster award is om kleine blogs te ontdekken, 
En de bedoeling is dat ik vragen beantwoord van janique en zelf ook vragen bedenk
voor de mensen die ik nomineer, 
En zo gaat het maar door! 

Dit zijn de vragen van Janique! 
en ik beantwoord ze! 

1. Welk make-up merk gebruik je het meest?
Ehmm, ik denk toch wel essence.

2. Wat is je lievelings recept?
Lasagne!

3. Waar haal je inspiratie voor je blog vandaan?
Ehmm, overal maar vooral andere blog en weheartit.
Voor als je denk andere blogs?!!?! copycat?! Nee,
ik lees andere mensen hun artikels en soms komt er dan bij mij
een artikel omhoog om te schrijven, dus ik ben geen copy cat!

4. Wat voor make-up draag je dagelijks?
Eehm met school ; eyeliner en mascara en soms oogpotlood, 
maar dat loopt steeds uit, dus sla ik dat regelmatig over. 
En ook draag ik elke dag lipstick/lipgloss

5. Wat is jou favoriete blog?
Beautygloss!

6. Wat heb je altijd bij je?
Mijn mobiel! Altijd en overal! Behalve in de douche ;p 

7. Wat is je lievelings kleur?
Paars en turkoois

8. Wat vindt jij het leukste liedje op dit moment?
ROAR! van katy perry! 

9. Welke kleur nagellak gebruik je het meest?
Mijn neon roze van safari! 

10. Wat vindt jij het leukst aan je blog?
Alles! Behalve layout bewerken damnn wat is dat moeilijk!
Ik snap er echt GEEN bal van ;c 

11. Welke winkel vindt jij het leukst?
The sting en de H&M Kan niet kiezen ;S

wat moeten  genomineerde doen?


- Link in jou artikel de blog van degene die jou heeft genomineerd. 

- Beantwoord de 11 vragen die ik voor je heb gemaakt.

- Zoek 11 kleine blogs (minder dan of rond de 200 volgers) en nomineer ze
- Bedenk 11 vragen voor jou de bloggers die jij genomineerd hebt.

Mijn genomineerden! 


PiinkBeautyPrincess - piinkbeautyprincess.blogspot.nl
withoutElephants - withoutelephants.com
Eefies wereld - eefiesmiley.blogspot.be

Mijn 11 vragen ; 

1.Wat is je lievelingshuisdier?
2.Wat doe je het liefst voor je blog? (foto,filmen,schrijven?)
3.Hoelang bestaat je blog al? 
4.Zonder welk product kom jij de deur niet uit? 
5.Heb je op dit moment veel inspiratie voor je blog? 
6.Heb je buitenlandse make up ( zoals kiko?)
7.Koop je elke maand make up? 
8.Wat is je lievelings nagellak kleur?
9. Ben je creatief? 
10. Hou je van foto's maken? 

Dit was het alweer!
Ik hoop dat je het leuk vond! 
En genomineerden ik hoop dat jullie deze award voortzullen zetten! 

Liefs, Angela! 


1 opmerking: