zaterdag 19 oktober 2013

New Clothes!

Hee! 

Ik ben 5 oktober wezen winkelen, en er zijn al 2 artikelen over online gekomen. 
Vandaag is bijna de laaste er komt nog 1 artikel waar ik alles laat zien wanneer, 
ik het aanheb. 

Maar ik laat in dit artikel nog 4 kleding stukken zien! 

Dit shirt/blouse heb ik gekocht. Hij was 8,-
In het echt is hij trouwens iets meer blauwgroen. 

Ook deze blouse heb ik gekocht, bij de  Terstal voor 18,- 
Hij is wel dunnetjes voor de winter, maar ik heb het meestal warm dus hoef ik niet, 
erg dikke truien enz. 
Hij heeft trouwens een soort strik/knoop aan de linkerkant (op de foto rechterkant). 

Een broek bij de Takko, voor 9,99. Het is gewoon een eenvoudige skinny jeans,
in het donkerblauw.

En als laatste deze leuke geruite blouse. 
Ik vond het zo leuk! 
Deze heb ik ook gekocht bij de Takko, voor 9,99. 
Deze heeft trouwens ook van die stofjes op de ellebogen. 

Dit waren alle kleding stukken die ik heb gekocht! 

Wat vind jij ervan? 

Liefs, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten