zaterdag 25 mei 2013

Acrylnagels are gone!

Hee!
Mijn acrylnagels zijn nu definitief gone!
Ik heb zaterdag (25mei) het laatste eraf gehaald.
Ik las veel dingen over slappe nagels gebroken brak en al die dingen na dat mensen hun acrylnagels hadden verwijdert.
Daar had ik alleen last van mij mijn eerste nagel die er af ging maar ze waren wel 'geschokt',
ze waren niet meer zo 'fit'als voordat ik acrylnagels liet zetten.
Wel zijn sommige nagels wat sterker geworden!

Mijn ervaring met acrylnagels; 

Ik heb er erg van genoten!
Ze zijn super, alleen het verwijderen/vijlen gaat wat minder..
Ik geef acrylnagels een dikke 10-!

Verzorging achteraf.. 

Nadat ik ze had verwijdert (ging per dag ongeveer de ene keer 1 de andere keer 2), ging ik ze goed insmeren met creme.
Zodat het weer wat vocht en voeding kreeg, en er niet zo uitgedroogd uitzag.
Ook heb ik ze even gevijld zodat er geen hakkeltjes aan zaten.
Zaterdag heb ik ook een badje gemaakt voor mijn nagels om goed te kunnen herstellen.
ingediƫnten; - creme
                     - Olie
Ik heb dat gemeng en dat toen lekker over mijn nagels heen gesmeerd en gemasseerd.
Na ongeveer 5 min waste ik het eraf en droogde ik mijn handen.
Toen heb ik er nagelverharder van Hema op gedaan.
Zo zien ze er nu uit. 


Dit was mijn artikel over acrylnagels!
Hopelijk vond je het leuk, laat een comment achter. 

liefs, Angela


Geen opmerkingen:

Een reactie posten