zaterdag 25 mei 2013

Shoplog!

Hee!

Sorry dat ik niet erg ' interessante en goeie' artikelen heb geplaatst, maar ik was ziek.. (ben ik nog aardig)
Maar toch moest ik even naar de action en de kruidvat!
En heb wat kleine dingetjes gekocht.
Kijk mee voor wat ik heb gekocht.
                                                     
                                     
mijn aankoopjes!

parfum ; Indigo
Hij ruikt heerlijk!

In de koopjesbak; Catrice nagellakje

720 Bruno Brownani 
Een donker bruine kleur.

een mascara van de action, ik vond een andere erg goed,
ik dacht laat ik deze ook meenemen 
(ColorMagic mascara)

In de afbeelding boven aan zie je een pen en een soort poesje, 
die heb ik gekocht omdat ik zoals gewoonlijk mijn pennen kwijt was,
en ik dacht laat ik 1 pen nemen waarvan ik denk dat ik hem, 
niet snel kwijt raak, 
Bij de pen zat een notitieblokje van een poesje achtig iets.

Ook zie je een bakje waar het inzit, ook die heb ik gekocht, 
het zijn makkelijke opruimbakjes

Prijzen; 
Nagellak; in de kortingsbak 1,- 
parfum ; 1,69
mascara ; 0,49 
pen ; 0,59
het paarse bakje ; 0,29 

Dit was mijn shoplog!
Als je een review wilt over iets, laat een comment achter!

Liefs, Angela


Geen opmerkingen:

Een reactie posten