dinsdag 21 mei 2013

BeautyBloggers Tag

Hee!

Vandaag heb ik een Tag voor jullie!
ik weet dat ik nog niet zo heel lang een beauty blogger ben maar ik wou hem toch doen!
ik heb de vragen overgenomen van : Beautybloggers - Tag - NailpolishHeaven 
Here we go!

1. Is je haar van nature gekruld of stijl?
Als ik uit de douche kom is het meestal krullerig maar wanneer het opdroogt gaat het soms naar de slag en soms naar stijl, mijn haar heeft zegmaar een soort eigen wil. de ene keer krul de andere keer slag of stijl
2. Wat is je natuurlijke haarkleur?
Mijn natuurlijke haarkleur is bruin, maar wel verschillende kleuren bruin ; licht bruin, donkerbruin , zo donker bruin dat het op zwart lijkt soms. en in de zomer verandert licht bruin naar donker blond/licht blond. 
3. Verf je je haar?
Ja, ik heb mijn haar eerst een paar keer met 'uitwasbare verf' geverfd en ik heb het in december zwart met rode highlights laten doen, alleen is de rood niet goed gegaan en leek het meer op zwart met bruin. (Mijn haar is erg sterk en wil niet makkelijk  verven.)
   
      ( deze foto is best oud. )                  ( deze is van 2maand geleden ongeveer)

4. Hoe vaak per week was je je haar?
Ik was om de dag mijn haar  want dan ga ik douchen omdat ik wel op school zit enz wil ik wel vaak genoeg douchen waarbij ik mijn haar ook was, als ik een keer 5 dagen het niet was word mijn haar niet meteen vettig. 
5. Draag je je haar iedere dag hetzelfde?
Op school heb ik het meestal wel gewoon los behalve bij gym (staart). Thuis heb ik mijn haar vaak in een knotje of een staart. dus ik mijn haar niet elke dag het zelfde
6. Doe je zelf je nagels of ga je naar een salon?
Ik doe mijn nagels zelf maar ik heb 3 week geleden acrylnagels laten zetten bij mijn vriendin haar moeder die in een opleiding zit ( ook artikel over gemaakt). Maar ze telt niet echt als salon vind ik dus nee ik doe het zelf.
7. Hoe vaak per week doe je nieuwe nagellak op?
Ik doe heel vaak per week nieuwe nagellak op behalve als ik het te druk met school heb, dat het dus gewoon niet past. 
8. Lak je je teennagels ook in de winter of alleen in de zomer?
Ik lak ze altijd in de zomer en als ik me verveel in de winter soms ook in de winter.
9. Hoelang doe je erover om je op te maken ( full-face)?
Ehmm.. ik denk ongeveer 10 - 15 minuten.
10. Wat doe je eerst, gezicht of ogen?
Eerst mijn gezicht en dan de ogen.
11. Koop je pas make-up als je het nodig hebt?
Als ik merk dat iets bijna op is dan koop ik het maar ook wel als ik het gewoon mooi vind. Ik koop het gewoon altijd in elke omstandigheden.
12. Draag je vaak valse wimpers?
Niet heel vaak, ik wil het wel alleen (alweer) heb er bijna geen tijd voor door school, en ik wil het trouwens ook niet dragen op school.
13. Doe je iedere dag full-face make-up?
Nee, ik sla meestal bij schooldagen de foundation, blush , bronzer over.
14. Draag je thuis (als alleen je familie er is) make-up?
Ja
15. Ga je je huis uit zonder make-up?
Als het moet wel maar liever niet, meestal als ik make up loos de deur uitga is het omdat ik ziek ben en bijv. naar de tandarts moet. 
16. Hoeveel high-end producten heb je?
Niet veel, eigenlijk denk ik helemaal niks , ik ben meer van budget producten.
17. Hoe vaak was je je kwasten?
Ik gebruik niet vaak kwasten, maar de kwasten die ik gebruik of heb gebruikt was ik om de week of soms de dag zelf nog. Ik wil wel namelijk dat mijn kwasten schoon zijn.
18. Kies je je outfit voor je gaat slapen of op de dag zelf?
Soms op de dag zelf en soms de dag ervoor, ik ben er niet erg moeilijk in wat ik ga dragen.
19. Hoe vaak verwissel je van handtas?
best vaak eigenlijk, ik koop best vaak tassen en dan word de oude weer vervangen. Maar ik wissel wel af. 
20. Hoe laat ga je slapen en sta je op?
Ik ben sinds het begin van dit jaar al heel moe, dus ga ik ongeveer om een uur of 9/10 slapen en ik sta om 5;45 weer op.
21. Sport je? En zo ja, hoe vaak?
Ik sport niet, daar heb ik ook niet echt tijd voor en heb ik ook geen behoefte voor eigelijk, ik fiets voor school 24 km +- per dag 12 naar school 12 terug, ik vind eigelijk dat ik genoeg beweeg. In de zomer ga ik ook heel vaak te jogen/lopen met een vriendin.
22. Ben je links of rechts handig?
Ik ben linkshandig.
23. Hoe groot ben je?
Ik ben niet klein maar ook niet groot ik ben ongeveer 1,74
24. Spreek je nog een andere taal vloeiend?
Ik kan Engels wel goed spreken en verstaan. Ik leer op school ook Duits maar dat kan ik nou niet echt vloeiend en Frans word hem al helemaal niet dus dat is ongeveer wel de enige taal. En dialect die ik vloeiend praat is Fries
25. Hoeveel dieren heb je?
Ik heb een hond (Dusty) , poes (Nemo) en een konijn (Ollie). Mijn moeder heeft ook nog een hond ( Zulu). 
26. Hoe vaak zit je op je blog?
Elke dag.
27. Lees je de reacties op je blog?
Ik heb er nog geen maar als ik ze krijg zal ik ze zeker lezen!
28. Heb je een lijst met producten die je nog wilt uittesten?
Ja, ik wil heel veel dingen nog uitproberen!
29. Hoe kom je aan je blog naam?
Mijn naam is Angela, maar mijn vriendinnen zeggen mijn naam soms heel lang zegmaar angelaaaaah, daardoor de -ah erachter en ik ben op 23 november geboren dus daarom de 23 
30. Welke camera gebruik je?
Ik gebruik op het moment voor foto's de samsung ES90. Ik wou er eerst ook mee gaan filmen maar hij heeft helaas maar 9 sec, voor het filmen. Als je weet hoe dat kan zou je dat dan willen zeggen in de comments?
31. Wat is je favoriete kleur?
Ik heb er 2 paars en blauw.
32. Wat is je favoriete magazine?
Ik las 1½ jaar geleden altijd de Girlz maar ik wil de fashonista nu gaan lezen. Maar ik heb niet echt een favoriete tijdschrift.
33. Hoe vaak maak je je huis/kamer schoon?
Wanneer ik vind/denk dat het te rommelig word/is.
34. Welk product is heilig voor je?
nou ik heb niet echt een product die heilig voor me is..
35. Wat doe je op een normale dag?
Naar school, twitteren , leren , bloggen , youtube filmpjes bekijken. 
Dit was de Tag alweer!
Ik vond het erg leuk om hem intevullen, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!
Kijk ook even op nailpolish Heaven haar tag ( haar link staat boven aan, je kunt op de woorden klikken!)

liefs, Angela

3 opmerkingen:

  1. deze Tag blijft leuk om te lezen :-) maar wow! Wat moet jij vroeg opstaan zeg. Ik zou halverwege de dag in slaap vallen denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ben 's middags ook best wel moe door het opstaan en fietsen maar ik be er nu beetje aan gewend. :)

      Verwijderen