donderdag 23 mei 2013

Mah best friend!

Mah best friend!

WHO?!

Vandaag gaat het artikel over mijn beste vriendin; Dieuwke!
Zij heeft ook een blog ; -klik hierop- 
Als je dit artikel toch leest, zou je dan zo aardig zijn om ook op haar blog te kijken?
reageren met commentaar mag altijd! ook bij mij, daar worden we alleen maar betere bloggers van!

About her 

Dieuwke is net als mij 14 jaar, ze doet ook net als mij tl -havo!
Helaas zitten we niet meer bij elkaar in de klas, maar elke pauze zijn we wel bij elkaar!
Ik en dieuwke hebben elkaar leren kennen in de 1e klas, na ongeveer 2 maanden in de 1e klas waren wij echt close, en zijn we beste vriendinnen geworden!
Nu zijn we nog closer, ik begon met bloggen en zij vond het ook erg leuk en intressant, waardoor ze nu een eigen blog heeft!
Wij hebben samen ook nog een blog ; puppypower  
Helaas hebben we het druk op dit moment en nog niet echt tijd gehad om er samen aan te werken!


Ik hoop dat jullie ook even op haar blog kijken!
Liefs, Angela



Geen opmerkingen:

Een reactie posten