donderdag 16 mei 2013

Bestelling papapa!

Hee!

Ik heb een bestelling geplaatst bij papapa !
ik heb 3 nagellakjes gekocht een blokvijl en een professionele dotting tool.

Zoals je ziet zijn het de kleuren; wit, groen en fel roze (helaas kon ik dat niet goed op de foto krijgen)

De blokvijlen (ik had er 1 besteld en 1 als cadeau gekregen)

Dit is de professionele dotting tool.

Dit zijn de 3 cadeautjes die ik erbij heb gekregen; Blokvijl, groene glitters, nagelstickers

De groene glitters in een potje

de nagel stickertjes.

Ik vind papapa een geweldige site, goedkoop en de eigenarese is hartstikke aardig, als ik een email schreef kreeg ik super snel bericht terug en mijn bestelling verging wat minder maar dat kwam door een fout toen mijn bestelling was verzonden was hij er ook heel snel. De producten waren ook super goed verpakt niks op aantemerken! 
Ik ben super blij met de 3 cadeautjes die er bij kwamen! dat had ik totaal niet verwacht ik dacht dat ik er ééntje zou krijgen maar ik kreeg 3 echt geweldig en super aardig!
Ik zal de producten zo snel mogelijk voor jullie reviewen zodat jullie misschien ook bij haar kunnen winkelen.

de site; www.papapa.nl

prijzen: 
nagellakjes safari ; 1,-
blokvijl 0,50
Dotting tool 2,-  
De dotting tool was afgeprijst van 15,- naar 2,- super goedkoop!


Ik hoop dat  jullie dit artikel leuk vonden! 


liefs, Angela



Geen opmerkingen:

Een reactie posten