zaterdag 18 mei 2013

review Nagellak safari

Hee!


Ik heb de 3 nagellakjes van papapa (safari) uit geprobeert en ben er erg tevreden over!
Ik heb een makelijke en best snelle en lelijke nailart met de 3 kleuren gemaakt.
een laat nog wat nail arts zien die ik heb gemaakt met de kleuren!



                     
dit heb je nodig : de 3 kleuren en een dottingtool/sate prikker

de doet je nagel 1 laagje wit (2 laagjes kan ook )

je dipt je sateprikker/ dotingtool in de groen

en maakt de steel en blaadjes van het bloemetje

Dan pak je roze en maak je een roze stip 




daarna ga je de groen en de roze met elkaar vermengen. 

daarmee maak je de blaadjes.

Mijn nail arts met de roze; 
 
panterprint en een pinquin. 

Dit zijn de roze en de groene met 1 laagje;

2 laagjes : 

ik vind de nagellak super mooi en goed.
Voor de prijs is het super!, de nagellak dekt al bijna helemaal in 1 laagje dus dat is ten eerste al super! 
Ook stinkt de nagellak niet erg, bij sommige nagellak stinkt het heel erg..
De Safari nagellak droogt ook best snel.
Ik geef deze nagellak een 9,5 omdat ik het super goeie nagellak vind voor zo'n prijs!

Je kunt de nagellak kopen op : papapa (klik op papapa) voor 1,- per stuk!

liefs Angela!




1 opmerking:

  1. Die safari lakjes zien er goed uit zeg! Denk dat ik er ook maar eens een paar moet aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen