maandag 17 juni 2013

Laatste lootjes

Hee!

Vandaag ga ik vertellen over de laatste lootjes van school.
Wanneer ik vakantie heb, blablabla ;P

Ik heb 21 Juni mijn laatste echte les dag en toets, daarna 26 juni sportdag & 27 juni WALIBI!
De laatste lootjes voor school zijn nu echt hard, ik heb geen concentratie meer, het weer zit ook niet echt mee. Ook zijn er wat probleempjes.. 

Ik vind het zelf altijd handig in de laatste 2 a 3 weken alles goed te leren en nog even stampen zovan; Angela het moet je wilt over je wilt naar 3 mavo +. 
Als ik nu alles laat vallen zullen leraren dat ook zien en tja, ik wil wel een goed rapport enz.

Ik heb officieel op 5 juli vakantie en in de week van 1juli - 5juli moet ik ergens mijn boeken inleveren.

Dit zijn een beetje mijn laatste lootjes, ik wens iedereen veel succes met zijn laatste lootjes,
en voor de mensen die  zijn geslaagd; Gefeliciteerd!



En bij de laatste lootjes horen ook wat tegenvallers zoals gewoonlijk bij mij..
Mijn net gekochte camera doet het niet meer en is zaterdag geretourneerd, nou niks aan de hand dan doe ik de foto's weer met de camera van mijn vader enz.
Maar helaas is er iets aan de hand met onze computer en UPC, waardoor onze computer totaal vastloopt als ik foto's wil over zetten.. Of als ik even snel op het internet wil kijken, loopt hij ook steeds vast..
Dus daarom heb ik al veel artikels vooruitgeschreven en gepland, maar het kan zijn als je mij een mail stuurt, of een vraag vraagt, dat ik daar niet snel op reageer.


Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.

liefs, Angela 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten