dinsdag 18 juni 2013

Vooruitgang

Hee!

Vandaag even een klein artikeltje, over de vooruitgang met mijn blog.
Een soort 'update'.
Ik heb deze 2 a3 weken wat minder tijd om te bloggen maar daarom blog ik zoveel mogelijk vooruit,
dus ik hoop dat alles meezit.

Iets waar ik erg blij van word is dat mijn blog vooruitgang boekt,
het is misschien niet veel, maar wie het kleine niet deert is het grote niet waard.
Ook zie ik steeds meer reactie's verschijnen op mijn blog, iets waar ik ook erg blij van word!

Omdat het bloggen nu steeds beter gaat wil ik vanaf nu donderdag, vrijdag en zaterdag helemaal vaste blog dagen maken, en woensdag soms als het lukt. Dus vanaf nu is het zeker dat je op die dagen een
artikel ziet verschijnen!
Ook heb ik meer dan 1000 page vieuws! ik kon bij 800 page vieuws al een happy dansje doen.
Toen ik zag dat het er 1000 waren heb ik een klein gilletje laten gaan. #shame #party
In de vakantie, zal ik nog iets meer bloggen, als alles mee zit. :D




Ook heb ik op bloglovin 2 volgers erbij gekregen!
Ik ben daar ook erg blij mee want dat betekent dat mensen mijn blog intressant vinden.

Dit wat het typ artikeltje ik hoop dat jullie me gaan volgen als jullie mijn blog leuk vinden.

liefs, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten