zaterdag 8 juni 2013

review Mineral lipstick van Elf

Hee!
Vandaag heb ik een review voor jullie,
van Elf, de mineral lipstick.
De kleur is Rich Raspberry.

De verpakking 



de onderkant

de verpakking zonder kartonnetje

de lipstick

een swatch. 



on my lips..

Ik zie er hier echt slecht uit, excuses!
Maar dit is het met mijn gezicht erbij. (de lipstick)

De lipstick is voedend, en is niet plakkerig.
Ik vind het ook best wel een mooie kleur, alleen had ik hem lichter verwacht.
Ik geef deze lipstick een 8, hij is iets te dik voor mij.
En ik vind hem best duur voor deze kwaliteit..
hij was namelijk 5,- , want hij is van de mineralen lijn.
Maar hij heeft dit wel weer ; 

(No parabens - No preservatives - No Chemical Dyes)

Dit was mijn review, vragen of meningen over deze lipstick/artikel?
Laat een comment achter. 

Liefs, Angela 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten