vrijdag 7 juni 2013

Tag ; Colours of the rainbow!

Tag; Colours of the rainbow ! 

Deze tag gaat over beauty en de kleuren van de regenboog, 
Het is de bedoeling dat bij elke kleur je een item kiest. 
Het liefst een beauty item natuurlijk!


     
   Red;
               Mijn lovley lipstick van elf in de kleur; rich raspberry

  Orange;

          Mijn lieve oranje nagellakje van Catrice.

                   Ik hou totaal niet van oranje behalve van deze,
                           oranje dus die vond ik een plaats waard in deze tag.


   Yellow; 
                          Ik vond ze allebei goed voor de tag, een kaarsje en mijn gele nagels.


 Green;
         Ik heb niet echt groene dingen dus ik dacht ;
                  In het elf beautybook zitten 3 groene oogschaduws 
                  *in het midden en dan de eerste tweede en vierde.*

Blue; 
Mijn leuke wimperkruller!



Indigo/purple; 
Mijn paarse lipstick, ik heb hem gekregen.
Maar er staat op van de Hema. 


pink/violet;
Ik heb 3 kleuren roze gedaan.
mijn action kwast, een lipstickje en een lipgloss.
Ik heb niet echt veel te vertellen hierover. 




  multtcolour
Ik had niks voor multicolor,  dus ik dacht ik doe het baked eyeshadow,
427 Grey Combo van de action.


Ik hoop dat jullie deze Tag leuk vonden!

liefs, Angela


Geen opmerkingen:

Een reactie posten