vrijdag 7 juni 2013

Update!

Hee!

Ik wil even dit extra artikel doen want, ik wil jullie even wat mededelen enz. ;D

Camera!

Ik heb een filmcamera besteld zodat ik ook weer filmpjes kan maken.
Ik heb dat al eerder gedaan maar dat liep mis, maar ik wil er nu helemaal goed voor gaan,
met mijn blog erbij.
7 juni; hij is net aangekomen!

Bezoekers

Ik krijg ook steeds meer bezoekers waar ik erg blij mee ben!
Voor jou als bezoeker zou ik het heel aardig vinden als je me gaat volgen op bloglovin of blogger ;D
Ook ben ik bijna bij de 1000 paginaweergaven!!
Ik vind het super en geweldig, nu kun je denken dat is weinig -.- 
Maar voor mij is het heel veel, en ben er ook echt trots op!
Dus meiden heel erg bedankt!

Ook heb ik mijn waat box binnen helaas zijn ineenkeer de foto's weg, maar dat krijgen jullie nog tegoed!

Dit wat het extra artikeltje,
ik hoop dat jullie het leuk vonden!

liefs, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten