dinsdag 9 juli 2013

Bourjois fans? OPGELET!

Hee!

Ik was zaterdag in een centrum/stad en ik kreeg van een meisje die daar werkt een krantje mee,
want ik was aan het kijken bij Bourjois make up.
En ze zei wacht tot volgende week!
En ik huh?  Wat bedoelt u?
En zei; ik laat het wel zien.


Ik zelf heb het krantje nog niet in de brievenbus gehad,
dus ik dacht why not? Ik vertel het alvast!
Je hebt dan nog wat tijd om wat geld bij elkaar te krijgen!

Op alle oogmake up van Bourjois is de korting geldig!
Wanneer is het? 19 & 20 Juli

Ik hoop dat jullie met dit 'berichtje' blij zijn,
want die 50% korting is niet niks!


Liefs, Angela

2 opmerkingen:

  1. Ooh wat leuk! Is dit ook in Belgiƫ? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehmm dat weet ik niet dan zou je dat even moeten vragen aan die mensen bij de etos in belgie

    BeantwoordenVerwijderen