dinsdag 9 juli 2013

Mijn favoriete apps!

Hee

Vandaag laat ik mijn favoriete apps zien!

Dit is mijn 'home'page

de eerste app

De eerste app is WhatsApp, waarschijnlijk
ken je WhatsApp wel en heb je het ook ;D
Dit is een app die ik zowat elke minuut,
gebruik.


Dan de kruidvat app, ik denk dat de meeste
meiden die van make up houden
deze app wel hebben. Je kan je punten bij houden,
en extra voordeel zoals kortingen enz.


Natuurlijk ook een app om niet te vergeten!
YouTube!
Nu je toch naar dit artikel zit te kijken,
zou je op me willen abboneren?


Ook deze app is erg bekend, Instagram.
Hier kun je foto's op plaatsen, en die kun je liken,
ook die van anderen kun je liken.


Ik denk dat deze app wat onbekender is
maar ook dit is een favoriet van mij.
cocoppa een app changer, vandaar dat al mijn apps er anders uit zien ;D

Met cocoppa kun je je apps veranderen op je pagina's,
erg leuk! Je hebt keuze uit heel veel app icoontjes ;p

Zoals je misschien al had gelezen heb ik een nieuwe mobiel,
de LG optimus L7 .
Ik heb nog niet heel veel apps,
heb jij een app waarvan je denkt van owh!
die is echt handig of leuk voor op je mobiel?
Laat het in de comment achter!

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden!

Liefs, Angela


2 opmerkingen: