zaterdag 28 september 2013

Druk druk druk!

Hee !

Ik zag gister avond ineenkeer dat ik geen artikel voor vandaag had!
I'm so sorry!

Ik wil jullie wel vertellen dat ik waarschijnlijk de eerste tijden weinig/geen artikelen komen.
Omdat ik het vreselijk druk heb met school en  ik ben nogal vaak ziek.

Ziek?
Ja ik heb erg veel hoofdpijn (elke dag) en ik ben deze dinsdag door mijn nek gegaan toen ik mijn hoofd draaide, waardoor ik  totaan vandaag in bed heb gelegen. Dus geen tijd gehad om artikels te bedenken of foto's te maken!

School
Ik heb het erg druk met school ik zit nu in de 3e maar ik doe weer tl-havo maar vanaf dit jaar is havo gedeelte in aparte boeken waardoor ik extra huiswerk heb en doordat ik vaak ziek/ afwezig ben loop ik op sommige stukken achter en moet ik dat weekends inhalen.
Dus heb ik erg weinig tijd voor mijn blog. En  school gaat wel voor, want bloggen is een hobby.
Ik hoop dat jullie het begrijpen!

Liefs, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten