vrijdag 27 september 2013

Essence wenkbrauw potlood

Ik heb vandaag een review voor jullie over het essence wenkbrauw potloodje.

Dit is hem, zoals je ziet is hij al aardig klein, 
want ik wou hem op de foto nemen en toen stootte ik het puntje tegen de tafel.
En het puntje brak af ;c. 
En toen ik ging slijpen brak hij steeds weer af.. Dus dat betekent
dat hij gebroken is van binnen. 



Dit is het puntje nu, 

Swatch op mijn hand, hij match perfect met mijn wenkbrauwen! 


Zoals je ziet is het nogal een verschil
Maar in het echt wat minder!



Zoals je hier ziet. Dit is hem bijgetekent, En wat van een afstandje. 

Dit is hem weer links niet bij getekent rechts wel. 
Het is niet veel verschil, maar toch net goed genoeg. 

Dit was mijn review, ik ben erg tevreden over het potloodje. 

Wat vind jij van het potloodje? 

Liefs, Angela


Geen opmerkingen:

Een reactie posten