zaterdag 7 september 2013

Primark cleansing wipes

Benieuwd hoe ze zijn? 


dit is de verpakking, 
je krijg twee pakjes voor 1,50 
dus 50 wipes

De wipes zijn voor alle huid types, en belooft dat het de huid
diep reinigd, schoonmaakt, verzorgt, en make up weg haalt. 

Ik heb mijn make up nu er een paar keer mee weg gehaalt, 
en het doet het ook echt, mijn huid ruikt en voelt lekker. 

De achterkant. 
Je moet het met je ogen vermijden, dus je kunt je mascara er niet mee afhalen. 
Dat vind ik wel erg jammer, want ik heb niet zo vaak foundation op,
en andere dingen op de rest van mijn gezicht, 

Zo ziet het doekje eruit als je hem eruit haalt, hij voelt goed vochtig en soms een beetje nat. 
Ook komt je een heerlijke geur tegemoet!

Uit gevouwen, hij heeft de normale grote

Het doekje van dichtbij, zelfde 'stof' als normaal. 

Ik vind de doekjes erg fijn! 
Ze ruiken lekker, en maken je gezicht zacht en gereinigd, 
zelf wanneer ik geen foundation of iets anders op heb, 
komt er nog wat vanaf, dat betekent dat het wel echt reinigt! 

Ik raad deze doekjes aan, voor 1,50 
2 pakjes bij de primark! 

Wat vind jij van deze doekjes? 

Liefs, Angela 

2 opmerkingen:

  1. Handig om mee te nemen!


    LIEFS http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. liever jij dan ik haha, had ze ook eens een keer en ben er zo snel vanaf gestapt dat een vol pakje in de prullenbak lag, grappig om te zien dat meningen zo kunnen verschillen over een product :-)

    BeantwoordenVerwijderen