vrijdag 6 september 2013

Tag First Things

Hee!

Ik heb vandaag weer een tag voor jullie! 
Dit is de First things tag! 
Lets begin! 

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt
Mijn mobiel checken, en op alle social media kijken die ik heb. 

Eerste beste vriendin
Hmm, dat was volgensmij Rohenne, we waren al beste vriendinnetjes op de kleuterschool!
Erg jammer dat we uit elkaar zijn gegroeid!



Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga niet naar de sportschool ;S

Eerste huisdier
Mijn liefste hondje! Dusty 

Eerste ding dat je doet als je thuis komt van je werk of school
Gaan zitten, en even rusten, daarna met mijn mobiel.

Eerste mentor
Dat waren er twee! Ik had in de 1e twee mentoren,
Mnr Berdik en mvr Van Buren.
Mnr berdik geeft Ak, mijn slechtste vak natuurlijk..
En Mvr van Buren gaf Gs , ze is nu van onze school maar komt misschien terug..
yeah  ;'(

Eerste auto
Ik ben 14, dus ik heb nog geen auto, maar ik heb op mijn 4e? 
wel een speelgoed autootje gekregen :D 

Eerste persoon die je vandaag een berichtje heb gestuurd
Hmm ff opzoeken! via whatsApp En dan een klas genootje. 
Ik ga haar naam niet noemen maar dit zijn haar initialen N.D

Eerste ongeluk/verkeersovertreding 
Ehm, in groep 5 heb ik een ''best zwaar' auto ongeluk gehad.
Waardoor ik mijn kaak ectra gebroken had, en mijn voet verbrijzeld.
niet erg prettig.. 
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Postjuf, HAHA ik wist toen niet dat het postbode was, maar dat wou ik worden. 

Eerste keus qua drinken
Hmm, ik vind heel veel lekker ;s
Maar ik denk in de zomer toch wel ijskoude 7up, of chocolade melk.
En in de winter thee en warme chocolade melk ;p 
*verslaaf aan chocolade melk ^^, * 

Eerste keus dessert
Tiramisu! 
Of van dat ijs, uhmm hoe heet dat ookalweer.. 
Nja het is heel erg lekker! * ik kom niet op de naam*

Eerste liedje dat in je opkomt
same love - macklemore  *hij is net op de radio*
Eerste grote aankoop
Ehmm, ik denk mijn lg optimus l7 van 170 euro. 
Eerste baantje
Ik heb nog niet echt een baantje gehad,

Eerste keer in het vliegtuig
Ik ben nog nooit in het vliegtuig geweest.

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem beetje leuk vonden! 
En ook iets meer over mij te weten zijn gekomen! 

Liefs, Angela 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten