zaterdag 26 oktober 2013

Playboy Shower Gel

Playboy Shower Gel 


Hee!
Ik heb vandaag een review over de douchegel van Playboy! 

Dit is hem, hij is roze en erg nice vind ik. 
De verpakking is volgensmij de standaard Playboy verpakking(?) 


Wat zegt Playboy over hun shower gel? 
" Play it Sexy, de zwoele shower gel met een sensuele geur, 
voor die momenten die niemand kan weerstaan...'


Dit is de substantie, het is een fijne shower gel, 
hij is roze, maar als hij schuimt is hij gewoon wit. 
De showergel voelt als hij schuimt heel zacht aan! En de geur is idd niet te weerstaan, 
ik kan er de hele dag wel aan ruiken! 
Wat ik wel  een beetje jammer vind is dat de geur als je klaar bent met douchen niet heel lang blijft zitten. 
Soms ruik je hem nog wel even maar niet heel heftig. 

Conclusie
De showergel is erg fijn en zuinig in gebruik, maar laat niet veel geur achter. 
Wel is de geur héérlijk! 
Ik vind de shower gel een aanrader! 

Bij veel winkels te koop, 
ik heb hem gekocht bij de sps voordeel shop voor 1,80 

Zou jij hem kopen? 

Liefs, Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten