dinsdag 29 oktober 2013

Essence nagelverharder

Essence Nagelverharder

Benieuwd of hij werkt? lees snel verder! 


hee! 
Ik heb vandaag een review over de Essence nagelverharder! 
'Essence Studio nails Ultra strong nail hardener'

Dit is hem hij is een soort spiegelpotje, helaas bladert dit er erg snel af.. 
Ik vind het potje er mooi uitzien, niet erg goedkoop! 

Ik heb de ultra strong nail hardener. 
Hij is echt heel erg fijn! Het kwastje is gewoon recht afgesneden en dun.

Hier zit zo'n flapje waar nog wat tekst onderstaat. 


Hier heb ik net mijn nagellak eraf gehaald en toen  de nagel verharder op gedaan. 
Meestal zijn mijn nagels aan het einde iets witter trouwens! 
De nagelverharder droogt er snel op waar ik erg blij mee ben! 
Ik gebruik hem nu ongeveer 1,5 maand en mijn nagels zijn erg sterk geworden. 


Ook is deze nagel verharder nog niet stroperig geworden! 
Iets wat ik erg fijn vind! Want bij mijn vorige van de Hema, werd hij na 
3 weken heel stroperig en was het echt moeilijk om normaal te lakken, en droog het ook heel erg sloom. 

conclusie
De Nagelverharder is erg fijn in gebruik, je merkt echt verschil want ook al heb ik 
het niet op mijn nagels blijven erg sterk. En eerst had ik dat nooit, dan werden ze meteen weer slap. 
De nagelverharder is ook erg zuinig in gebruik! Ik vind het een aanrader! 

Gebruik jij een nagelverharder? 

Liefs, Angela 

2 opmerkingen:

  1. Hoe duur was die nagelverharder?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat die zo goed werkt!
    Mijn nagels zij opzicht wel redelijk sterk, maar tijdens het werken raken ze wel wat zwakker en gaan ze wel eens scheuren.. Erg zonde natuurlijk!

    Susan x
    www.ishootlovee.com

    BeantwoordenVerwijderen