donderdag 31 oktober 2013

Saffron Nagellak!

 Saffron London Nagellak

Beniewd wat ik vind van de nieuwe action nagellak? 
Lees dan snel verder! 



Hee! 

Ik heb vandaag een review over de nagellak die sinds een tijdje bij de action ligt! 
De Saffron London! 

De nagellakjes zitten in een standaard plastic action verpakking.. 


De achterkant. 
De nagellakjes zijn allemaal 11 ml en blijven 12 maanden goed. 

Dit is de set die ik heb gekocht, ik heb deze gekocht omdat ik een zwart nodig had. 

De potjes hebben een hele grappige vorm, de zijn van achter ingebolt ofzo ik weet niet 
hoe ik het moet noemen maar ik vind het wel grappig!

Door de grappige vorm passen ze wel weer in krappe hoekjes in je owh zo grote nagellakstash!
( heb ik geen last van gelukkig! ) 

De kleuren


 
De zwarte word ook wel colour 10 genoemd

 De grijze colour 58

En de topcoat colour 46

De zwarte nagellak, ik ben benieuwd naar de dekking!

Het kwastje. 


It looks good!

De eerste laag, hij lijkt wat waterig en niet goede dekking. 
Hij is trouwens niet waterig! maar dat lijkt zo. 



Dit is met de tweede laag! Hij geeft nu volledige dekking! 
Ook droogt hij erg snel!

De grijze! 

 Dit is de grijze met een laagje hij is minder waterig op je nagel dan de zwarte. 


 Met twee laagjes, geeft ook deze volledige dekking! 

Nu de doorzichtige roze! Ik had geen idee wat het moest zijn! 
Maar toen las ik iemand die had er over geschreven en vroeg ik haar van wat is de licht roze? 
En zij zei topcoat!  dus dit is een topcoat! 


Ik heb hier even snel de topcoat op de gedaan, en hij glimt wel meer! 

conclusie
Ik vind dit nagellak setje erg fijn! helemaal  als je bedenkt dat je er 3 hebt voor weinig geld! 
Er zijn veel kleuren, dus veel variatie! 
Ik vind de dekking en de substantie van de nagellak erg fijn! 
Ik vind het een dikke aanrader!

te koop bij Action - 1,70 

Wat vind jij van de nagellak? 

liefs, Angela 




1 opmerking:

  1. Vooral de zwarte lijkt nog best oké, handig voor als basis voor o.a. glitter lakken en dergelijke

    BeantwoordenVerwijderen