vrijdag 24 mei 2013

Music, photo, relax

Hee!

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over alledaagse leuke dingen.
ik zet links neer van leuke muziek, dit zijn gewoon liedjes die ik de laatste tijd soms hoor.
leuke foto's van instagram ectra.
Gewoon dus een artikeltje om weg te kijken.










Photo time! 











Haha! sommige plaatjes kan ik wel 100x zien en toch ga ik steeds weer lachten!

slaaptips; 
Als je in bed ligt en je kunt maar niet slapen, 
begin onderaan span je voeten en dan weer ontspannen,
dat doe je helemaal tot je boven bent, 
je zult zien dat je sneller slaapt!

Kijk één uur van tevoren geen tv meer (voor het slapen gaan)
Door de tv bewegingen kunnen je hersenen, 
minder snel 'je laten slapen.'
omdat je hersenen nog druk zijn met de beelden. 

Doe rustige dingen voor het slapen gaan, 
zacht muziekje (echt zacht!)
lekker lezen,
ectra. 

vervelings tips; 

Ga je agenda op pimpen!
Verwen je zelf! lekker maskertje nagels verzorgen teen nagels lakken.
Ga lekker creabea bezig en maak allemaal diy! 


Dit waren een paar tips!
Ik hoop dat je het leuk vond!

liefss, Angela



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen